Fel...

Jag skrev ett inlägg som vanligt idag direkt efter fotbollen... jag trodde det publicerades.. men det gjorde det inte.. Så.. jag skriver om det :)
 
Jag har kommit hem och landat lite efter fotbollen! Har kollat lite på film, duschat och bloggat efter träningen. Det var jobbigt såklart men roligt som vanligt. Varje gång jag kommer hem från fotbollen så har jag samma tanke i huvudet! Detta är ett av det bästa jag har gjort i hela mitt liv! Jag är väl inte sämst sämt... men jag är kanske inte så rutinerad än.. men idag gjorde jag två mål! Så jag är jättenöjd över mig själv.
 
Jag har inga andra planer för ikväll! SKÖÖÖNT! Tycker jag... hehe... nämen, då kan jag chilla, blogga, slappa! Jag har skrivit lite på min saga och så! Jag har en ny idee. Om Wilma har fått en ny idee så blire ny saga också! Jag vet redan att den kommer bli en långis! tar lååånnngg tid innan den blir klar.
 
I morron är det nyår! Gud vad fort det har gått! Snart är det 2013.. konstigt att skriva.. haha! Ha en bra fortsatt kväll! BYE! <3 :)
Hehe... innebandy är inte riktigt min grej! Jag hade tråkigt på läktaren! USCH :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0