Fredag!

Hej! Idag ska vi åka till själva tomteland! Fast först en stooooor frukost! Är lite hungrig efter gårdagens middag... Ja. Som jag är under tretton så räknas jag som barn. Och då fick jag bara välja på barnmenyn.. Det fanns
Hamburgare och pommes
Korv med pommes
Pannkakor
Spagetti o köttfärssås

Jag menar... Det är väl inte sånt man vill ha på en restaurang eller? Så... Det var bara att välja! För mig blev det korv.. Haha gott, verkligen.. :/ Aja. Strippsen var okej. Men korven var rinnig inuti, liksom blöt, så den mådde jag illa av. Till efter rätt fanns det bara glass med chokladsås... Det är också sånt där typiskt barn.! Mamma och pappa fick välja Pawlowa eller vad det heter.. Fuuuusskk! Men ja, nu är det morgon som sagt och jag tror det är dags att gå upp ur sängen, de serverar frukost mellan halv sju och nio tror jag. Hoppas frukosten är godare en middagen. Hotell rummet är jag lite besviket på men... Anledningen varför kan jag skriva när jag har en dator, det är så jobbigt att skriva på mobilen! Jag ska inte klaga för mycket! Aja. Så först:
Fixa i ordning mig.
Äta frukost
Sätta på sig varma kläder
Sen är det bara att åka till tomteland! Jag har ju aldrig varit där förut men jag hoppas det blir bra! Ses!!!:)

OXOXO WILMA! Haha...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0