Fredagar är väl bäst?

 
Idag är det fredag! igen.. veckorna går fort. Iallafall så gjorde denna vecka det. Jag gick i skolan som vanligt hade slöjd och musik. På musiken så övade vi på Jingle Bells som vi ska sjunga på julavslutningen..! haha.. där ska vi 6or stå och sjunga barnlåtar.! haha.. aja. Det var tydligen det bästa vi kunde komma på. Fast vi tjejer i våran klass önskade MIsteltoe eller Christmas love, och Santa claus is coming to town! Alla med Justin Bieber. Och såklart så gillade inte killarna det alls... jag fattar inte var´för ändå? Justin Bieber är inte så dålig! Tycker jag iallafall. Bättre en Jinglebells.. Men jingle bells fick det bli. Men ja... jag och Madde sjöng lite vid pianot också. Sen kom Tilda in ibland och hjälpte oss på de höda tonerna i Someone like you.. Haha! Toppen Tilda! Det behövdes! Haha! Sen så har det varit lite jobbigt efter skolan. Eller ja.. Det har varit så mycket att jag inte har hunni med bloggen iallafall. Jag bakade tårta till teorin idag. Ja, om man ramlar av ska man ta med sig tårta, så jag tog med mig tårta.. Fick bli en vanlig tårta. Men jag fick ganska bra kritik för den ( om de inte ljög så...) Sen så ja.. Har det bara runnit på.. Livet ni vet...! Nej så.. jag har inte hunnit blogga i alla fall. Min mobil har fått något CP-rus. Den vill inte ens blogga alls... Hade tänkt att blogga lite hos mormor idag.. men då ville den inte det heller. Nog med att den inte vill lägga ut bilder... Det har jag acepterat med att inte kunna blogga alls. Jag menar, mobilbloggning är det jag hinner med mest. Men men. Livet leker. Nej nu ska jag mysa lite med familjen. Det är ju fredag! Ha en toppen helg!! <3 ;)
 
Bilden togs en SOMMAR för några år sedan! Puss på er! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0