FRITT, eller ja.. typ..

Nu sitter jag i skolan och har fritt. Man kan ju kalla det fritt, fast vi slutade för kanske 5 minuter sen, men som jag, Tilda och någon mer väntar på bussen fick vi sitta kvar och göra något som vi fick hitta på själv. Och för mig så blev det blogga! Idag i skolan har vi haft tyst läsning typ alla lektioner, jag läser en bok, eller en serie som heter Afrodite. Jag läser sista boken nu. den heter typ Afrodite och ödet. Ganska bra faktiskt! Jag lånade lite böcker så jag kan läsa lite under jullovet! Jaaaaa, jullooooov! Det är gött det!
 
Jag har fått mitt google chrome att fungera igen! Det betyder att jag kan se min statestik och lägga ut bilder igen. Fast just nu så skriver på vanliga internet, så ingen bild nu heller... Men nästa gång så!
 
Efter skolan så blire hem och slappa och tagga ridningen idag. Tilda säger att det blir hoppning.. Jag har Nero. Om en Stina som rider Nero jättebra inte kan få fart på han ibland så kan inte jag göra det heller! Stina skulle ha Nero på KM och då ville han inte alls... Han var jättetråkig. Ville inte galoppera alls. Så Jojjo fick jaga Nero runt banan. Fast det gick ju inte så mycket bättre.. Men Stiba fick ett tröstpris för att Nero var så grinig. Men jag hoppas att han inte är så idag.
 
Jo, jag har tänkt att börja på fotboll. Om jag ska börja i något lag så ska det vara Stensätra... Jag har pratat med Madde och hon sa att jag jättegärna fick börja! Så det ska bli kul, ska antagligen gå på en träning på torsad och testa på. Om jag gillar det så... då blire fotboll!
 
Nu måste jag sluta skriva. Vi slutar nu om vi inte hade slutat tidigare.. så nu måste jag gå!
 
XOXO WILMA!
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Håller du på mest med hoppning eller dressyr? :D

2012-12-17 @ 18:29:05
URL: http://stallsackum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0