Fritt! Vad är detta???!

Helt otroligt! Vi har fritt i skolan igen! Det har vi haft ganska mycket på sista tiden. Och ja, jag har inget emot det! ;)
Men idag så taggar jag (inte) grönt kort kursen. Det är tråkigt att sitta stilla i 3 timmar. Vi gör ju ingat annat en att prata. Fast jag måste gå kursen om jag vill börja tävla. Men det är ju såklart bra att jag lär mig lite. Kan ju vara bra att veta om man ska kasta sig ut på tävlingsplatsen! Men ja, jo och gå gärna in på NORAS blogg.( En i min klass)
Nu så sitter vi inne och bloggar. Typ alla tjejer gör det. Jo vi fick gå in tio minuter tidigare för det var så kallt ute! Och det var tur. Och ja, det är svinkallt ute! Jag vill att det ska vara lite snö. Så mycket så man kan åka i backar och så. Jag vet att jag kan vara lite barnsligt, men jag lever livet i alla fall. Sen så behöver det inte vara så kallt ute. Nu ska lektionen börja! BYE! <3
 
The Grudge! Spookyyy! BUUUU...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0