FUTBULL!

Idag var ju första fotbollsträningen!...
Det var jätteroligt! Jag känner mig ganska välkommen i laget och så! Jag ska helt klart fortsätta! Nästa gång ska de delas in i lag, till tidningscuppen! Jag och Saga kanske inte får vara med för vi är nya, men jag tänker ändå träna med dom och så..! Det känns som det är väldigt nyttigt för mig att börja på fotboll! Haha, Maddes pappa var en av tränarna. Han sa att jag bröt de andras passningslinje eller vad man ska kalla det " bra, fast det var en ny stil som ingen annan i laget har setts gjort!" Glad blev jag såklart! Till svar så fick han " Japp, jag har min egen teknink!" Ja... det är ju sant, fast han sa att jag var duktig...såååå. Det duger för mig! Men det var ASjobbigt! Sprang så jag inte kunna stå upp längre! Jag kommer inte kunna ta mig upp ur sängen i morron... Haha... det får man tåla! Snälla lagkamrater har jag med.... KOMIGEN STENSÄÄÄÄTRA! Haha... <3
Hell YEAH! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0