Glaaasss!

Jag älskar glass! Fast vem gör inte det. Eller jag gillar inte glasstårta... vet inte varför.. smakar..konstigt. Jag gillar chokladglass! Det är den godaste glassen tror jag. Jag brukar inte äta det men ja... när man är sjuk blir man bortskämd. Som jag sa igår att jag skulle skicka pappa för att handla. Jag bad han köpa halstabletter. Det gjorde han bra. Men glassen, jag bad han köpa någon liten glass som jag kunna ha idag och äta på. Men., han köpte en stor bunke med chokladglass! Fast jag klagar ju såklart inte!
 
Midsommar! Nu så lägger jag bara upp kort på sommaren.. Det kommer nog vara tvärt om, på sommaren kommer jag att lägga upp vinterbilder! Haha...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0