God efterlunch

 
I detta inlägg tänkte jag berätta lite om KM och tomteland.
 
KM:
Jo, det gick super! Jag kanske inte vann men  är jättenöjd. Alec var pigg fast han hade gått 2 rundor innan. Superduperduktig!! Det var en bana på 7 hinder. På tvåan vägrade han sin första runda, tvekade andra så jag var på lite extra där! Han hoppade fint och lagot stort. Trea kom en tjej som heter Alva, hon red Benny. Tvåa kom en tjej som heter Isabelle. Eller hur hon stavas skiter jag i just nu.Hon red i alla fall Benny, hon med.. Hah.. Etta kom en jättegullig och snäll tjej! Matilda! Man kan väl säga att vi är kompisar.. Det var jättekul att hon kom etta! Så glad för din skull Matilda! Bra gjort. Hon hoppade på Kalif, han är en gammal men en pigg ponny för sin ålder! Mitt protokoll är jag nöjd med. Allt var bra på det, bara att jag ska ha lite mer tramp i stigbyglarna. Det ´var KM!
 
Tomteland:
Det var väldigt mysigt! Absolut! Men kanske inget för mig, i min ålder, det var mest för små barn. Men julstämning kan man ju säga att det var. Man kunde gå in i tomten hus, verkstaden. Det fanns en gullig liten affär. Där köpte jag en drake, en rödglittrig. Söt... Jag döpte den till Jack. Haha... han passade som en Jack! Vi åkte häst och vagn. Hästarna var jättegulliga. Pelle och Isabella tror jag de hette! De hade nästan samma färg som Alec. De var lite kraftigare.
 
De var lite om det. Så i morron så blire dressyr. Aaaaah, jag har aldrig ridit ett riktigt program förut. Ska bli spännande.... <jag ska ha Wille! Precis som jag önskat! Så ja... det skulle ha varit grönt kort kurs idag. Men av någon anledning blev det inte av. Så nu sitter jag hemma och bloggar och myser! Jag tror jag hinner blogga ett litet inlägg i morron, kanske det blir ett ikväll också! Ses!
 
PS! Nu skriver jag på almänna datorn! Det betyder bild!
My Buddy Amanda! På mitt lilla maskerad party! <3 <3 :;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0