God JUL!

Jag är ledsen att jag inte har bloggat på ett tag... Jag har varit magsjuk. Jag hoppades att jag inte skulle bli smittad. Fast idag mår jag bättre och orkar fira julen! Så...det är en ganska bra ursäkt för att jag inte har bloggat..! Jag vaknade och var sååååå hungrig! Jag hade ju inte ätit sen förrgår kväll... Så min mage kurrade låss. minmage är lite konstig nu men jag kan i alla fall äta igen!...
 
Som sagt, idag är det julafton! I morse bredvid sängen låg två paket. I det ena paketet låg det en bok, och i det andra ett bokmärke. Sen när jag kom ner så låg det ett till paket där som jag fick öppna... Där i låg det örhängen! UGGLOR! jag är liksom kär i ugglor, jag har uggleringar, ugglehalsband och uggleörhängen! De är så söta! 
 
Jag vet inte riktigt hur vi ska fira julafton. Jag smittar väl fortfarande... Så ingen kanske kan komma hit. eller jo mormor kanske.. för hon smittade ju mig. Haha... När jag vaknade i morse var det första jag tänkte på, "tänk om någon annan har magsjuka nu!" Det varett under att ingen hade magsjuka idag... jag trodde att jag skulle smitta ner alla! Men ingen mår dåligt... än... Vi får hoppas på det bästa! God Jul!
UGGLOR! God jul!

Kommentarer
Postat av: Tilda Åkesson

Just nu har jag en fototävling på min blogg! Gå in och anmäl dig vettja! ♥

2012-12-25 @ 19:44:05
URL: http://tildaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0