Godmorning!

Hur är det idag då? Jag mår ganska bra, har lite ont i halsen men det får jag överleva! Jag vaknade nyss efter en lång sjön natt. Igår kväll så mös jag framför tv:n med familjen. Kollade när Awa vann! Hon är ganska duktig för att vara så ung! Nej, men jag hejade på henne. Idag tror jag det blir lussebullsbak.. fast jag vet inte säkert. Nej min lördag är inte så intressant en... har inget bestämt. Jag ska antagligen skriva på Chanterelle en liten sväng. Den måste ju bli klar någon gång. Igår skrev jag om en blodig sockerskål. Haha.... har lite dålig fantasi..
Nu ska jag äta frukost, kanske slå en pling till en kompis senare. har tröök! Ses senare! Puss! <3
Haha! Vacker familj... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0