Hello!

Tjena! Idag vaknade jag klockan halv 6... Jag kunna inte sova. Fast jag är inte ett dugg trött så det är lugnt. Igår fick jag upp julstjärnan i fönstret. Så det lyser rött i rummet, lite julstämning blev det allt. Jag har bytit lakan och täcke, ja hela sättet. Jag har ett täcke med tomtar på och så har jag randiga kuddar. Det låter lite konstigt men det blev ganske bra i mina ögon. Och sen så har jag en röd filt på sängen. Lite jul måste man ju ha. Nu har jag precis ätit frukost och pratat/bråkat med VICTOR... Japp det var min morgon! Skönt. Och jag bet om ursäkt för dålig update igår.. <3 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Var det just DU! som vann fredagens tävling? Gå in och kolla läget! :D

2012-12-02 @ 20:52:12
URL: http://stallsackum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0