Hemma från skolan, nästa MORA!!

Tjena! God eftermiddag! Som alla vet åker jag till Mora idag. Så snart jag har packat och pappa har kommit hem från jobbet bär det av! Hotellet ser jag fram emot. De skulle ha ett litet bad, en god middag, frukostbuffe! BÄST! <3 Hoppas de har bastu... Och så är jag väldigt nyfiken på vårat rum... Vi får se..! Jag knäpper några bilder därifrån så laddar jag över dom till datorn när jag kommer hem, sen lägger jag upp dom på bloggen såklart! Det blir ju lite krångligare när man inte kan mobilblogga! Men jag är nästan säker på att det går att ladda över bilder från mobilen till datorn... Ibland kan våran dator krångla lite( mycket )
 
Idag var vi på LUCIAfirande i skolan. Min lillebrorsas klass hade lucia idag! De var duktiga! Tycker jag i alla fall. Tänka att det var tre år sedan våran klass hade luciaföreställningen. Alla treor ska ha det...sååå... Men i alla fall. Det var bra, fast det var en tjej som ramlade från scenen.. Jag tror att hennes ljus slocknade och då kommer det ju rök. Och då andades hon in den, och så svimmade hon... det gick nog bra men hon slog nog i huvudet rejält! Men ja... Detta är för henne! Hoppas det gick bra med dig X! Haha.. fint litet "hoppas det gick bra med dig" Jag vet inte om hon skulle tycka att det var så kul om jag skulle säga hennes namn. Jag skulle inte tycka att det var så kul. Så jag säger X. Jag menar, i fall att någon skulle känna henne... Nu ska jag fortsätta packa! Puss, ses senare!
 
Nu inser jag att det inte går att lägga upp en BILD!!! CP dator!!!!!!!!!! Usch, ska försöka fixa det. Ses!...
 

Kommentarer
Postat av: Sara Fryk

Ställ gärna en fråga i min frågestund!! :))
skulle bli så glad då :)

2012-12-13 @ 15:35:35
URL: http://sarafryk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0