Hemma!

Nu är jag hemma från en mysig övernattning! Vi kanske inte hann så mycket men två filmer hann vi alla fall! Tack Tilda! 
 
Idag mår mamma inte så bra... hon mår illa och har sig... hoppas att det inte är nåt allvarligt.. Just nu bär jag lite barnvakt, när pappa har åkt för att köpa lite delar till toaletten uppe... Om ni inte vet det så sprängdes den.. typ.. hehe, nej men.. den är allvarligt sönder i alla fall.
 
Jag har en liten plan som jag ska göra här på bloggen. För tio dagar framöver så kommer det att komma upp en sanning om mig. Jag tänkte att det kunna vara kul att lära känna mig lite bättre... Inte vet jag.. det kanske kommer upp nåt ni inte vet om mig! Hoppas det... det är ju därför jag gör detta! Så första inlägget om det kommer upp i morron! Är det fredag idag? Eller? Vet inte... hehe SES! <3 :)
Liten BILD! :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter bra, med sanningar alltså :) <3

Svar: Haha... ska väl försöka! <3 :)
Wilma Svärdström

2012-12-28 @ 15:24:28
URL: http://idawoxliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0