Jasmijn min älskling.. <3

Idag har du lämnat oss.. Men du får äntligen galoppera på de gröna ängarna, beta... Jag saknar dig otroligt mycket redan! En alldeles egen plats i mitt hjärta har du för evigt! Jag kommer att älska dig för evigt. Första gången jag såg dig, du var en fin, busig och liten söt ponny. Du var bara en liten fin ponny för mig då. Jag var också lite rädd för dig.. På ett ridläger var första gången jag red dig. Det var också första gången vi tog vårt första skutt. Jag började önska dig på lektionerna. Jag gillade dig mer och mer. Du blev min favorit, jag blev skötare på dig. Nu.. är du borta, men du är med oss ändå.. Jag älskar dig så mycket vännen! Om du bara visste. Igår var sista gången jag klappade, rörde vid dig. Jag kan inte ta in det i mitt huvud, du har lämnat jorden. Jag gråter floder med jämna mellan rum. Du är vår lilla söta, underbara prinsessa! Vi älskar dig, du har lyst upp våran värld! Puss min älskade ponny! Träffa dina gamla kärlekar! Beta så du blir så mätt! Du ska veta att vi tänker på dig! Vila i fred älskade ponny! Jag älskar dig så himla mycket! Saknar dig... <3
I LOVE YOU! JASMIJN! <3<3<3 Lilla, älskade vän.. Jag fattar inte att du är borta..! <3 <3 Vila i fred. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0