JULKLAPPAR FÖR HELA FLOTTEN!

Nu så har jag köpt julklappar till mormor, mamma, pappa, Victor, Wanna, Wilgot och Tilda! Nu är jag nästan pank igen... Haha.. köpte upp kanske 1000 på julklappar i år! Men det är värt det! Jag älskar julen, mysig, träffa släkt som man kanske inte träffar så ofta och PAKET! Haha..
 
Idag när mamma och jag var i valbo så träffade vi min moster Hanna och min morbrors tjej Hanna i valbo (jag vet, båda heter hanna). De bor i stockholm så jag träffar dom inte så ofta. Ena Hannan ska snart ha barn, det är inte långt kvar nu.. spännande, jag tror det skulle bli en pojke. En ny kusin, JIPPIE! Funny! Vi pratade lite och sen så gick vi åt olika håll igen. Sen i slutet av våran shopping tur så ropade någon tant ut i högtalaren, "personal, en sjukkunnig kom till kassan i spelbutiken... Sen så upprepade hon det flera gånger. Då sa jag, " nu är det någon som har svimmat av julshoppningen" Då svarade mamma, " Ja, eller så är det Hanna som föder barn!" Jag menar det skulle kunnat vara hon, men jag tror inte det... Vet inte... Haha! Japp shoppande är jobbigt ibland! GONATT, Puss! <3
Jag ser det snöar jag ser det snöar, nu blev det JULstäming hurra! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0