Lördag morron!

Hej bloggen! <3
 
Det är äntligen lördag! Och i morgon är det första advent! Ibland får man riktig julstämning! Fast det snöar så mycket så det är svårt att göra något. Komma ut och göra nåt! I våran familj så har vi paketkalendrar. " Tomten " kommer och lämnar ett paket i våra kalendrar varje dag! Fast jag får bara på helgerna. Om jag skulle ha haft varje dag så skulle " Tomten " behöva lämna 94 paket! Asså det är sjukt. Fast alla barnen skulle ju få ett paket varje dag. Fast nu krymte ju paketen lite eftersom jag bvara får på helgerna. Slut tjatat för idag om paket. Jag fick i alla fall fyra nagellack! Aja! Kommer väl en update mer idag. Nu ska jag äta frukost. PUSS <3
HAHA maffiga familjen då! Wanna ser bestämd ut! Victor med för den delen. Jag ser ut som ett långt pucko. och Wilgot är ledsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0