Mår ni bra?

Japp, som sagt mår ni bra? Jag mår ganska bra faktiskt! Har lite ont i halsen men det överlever jag. Förlåt om jag inte har bloggat, men som ni vet så går det inte att mobilblogga och så.. Och när jag inte har tillgång till en dator så   kan jag inte blogga. Och orsaker till att jag inte har bloggat är att jag var på badhuset igår med Lisa. Det kom lite oväntat.. det var inte riktigt planerat. A.. men i alla fall, sen efter vi var där så skulle jag sova hos henne. Så vi åkte hem till henne och myste och kollade på film. Vi kollade på pirates of the carribean, och efter som jag är lite efterbliven så har jag inte sett en hel film förrut. ( om pirates of the carribean i alla fall) fast dom är bra. Jättebra faktiskt. Jag gillar Johnny Depp. han är så duktig! Men aja.... En liten tjejkväll kan man säga som jag har längtat efter! Vi är inte så ofta så när hon kan och jag kan så är det väl kul att ta chansen. Dagen efter så var jag kvar hos henne till 3 på eftermiddagen ca. Sen åkte jag hem för jag skulle göra ett nytt försök med ett pepparkakshjärta... Mitt förra gick ju söner. Och det gjorde även detta som jag gjorde idag. Jag kom på att jag bakade de lite för tjocka.. Men ja.. sen var det bara att ge sig av till gröntkortkursen.. Såå.. så har min dag varit. Och jag har ont i halsen, huvudet, nyser som en tok, kan inte andas... Japp.. det är tydligen dags att bli sjuk igen.. Nej jag var ju bara sjuk för någon/några veckor sen.. Det för inte hända igen! USCH! Men ja.. jag kna inte hjälpa hur jag mår... Den här veckan så har jag även blivit tvingad att åka till tomteland med min familj. Fast ja.. jag ska inte säga något. Det är inte alla som för åka till något annat ställe. Det finns till och med dom som inte har något familj...! Så ja, jag ska hålla tyst. Men dit ska vi åka på frdag tror jag. Ska sova på hotell och så.. Så jag är ledig från skolan på fredag! Jippie! eller ja, jag vill inte missa musiken eller slöjden. Man kommer efter i allt! Musiken kollar vi på en film. Den är bra. The Guardian eller vad den heter. Jag vill se slutet på den och så.. slöjden vill jag bara inte komma efter i.. det man nu håller på med..! Jag missar ridningen på fredag... Vi skulle ju göra något speciellt sista gången. Då skulle vi ha så att man byter hästar. Alla hästar som går på lektionen kommer ridas av alla ryttare! Jag har gjort det en gång tidigare. Kul ändå..! Men det missar jag. Sen nästa helg då så taggar jag tävlingar. Lördagen KM! (hoppning) och söndagen lingondressyr. Det ska bli spännande! Nu måste jag sova! Får se om jag orkar upp i morgon.. Om jga är sjuk eller något får vi veta då.. Fortsättning följer... damdamdamdaaaa..... ;p
 
Goodnight!

Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Har du nåt pepparksks hjärta nu eller inte? <3

Svar: Inte... <3 :( Fast ska försöka baka när jag har deg... är ju sjuk nu så jag kan inte ta mig till affären nu.. så... :(
Wilma Svärdström

2012-12-10 @ 06:30:29
URL: http://idawoxlin.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv; Okej, säg till om du ska eller när du har gjort ett hjärta, så kan vi sätta upp det tillsammans brevid mitt!? <3

Svar: Såklart!<3
Wilma Svärdström

2012-12-10 @ 09:41:39
URL: http://idawoxliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0