Mora färd!

Gud!! Mitt internet på datorn funkar inte... Vilket betyder att det bara blir mobil bloggning.. Och det betyder, inga bilder. Men jag bloggar och jag försöker. Jag ska fråga i morron i skolan vad som är fel.. Skit! Men nu har jag packat och i morgon bär det av till Mora! Det ska bli mysigt. Bo på hotell och äta god mat. Mamma sa att när hon hade bokat hade hon fått reda på att, det rummet vi ska bo i heter sagorummet eller nåt.. Haha, intressant! Sen på fredagen så blire tomteland! Det blir också intressant! Ikväll ska jag bara vila. En lugn och vilsam kväll. Ska vara frisk i mon i skolan vett ni! Andra planer för i kväll... NONE! Haha... Vi ses!
Juste... Finns ju inget såna där dina hälsningar i slutet på inläggen på mobilen... Såååå..

XOXO WILMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0