Morron!

Om ni undrar varför jag inte har bloggat tidigare är det för att jag sov.. De senaste dagarna har jag sovit till ungefär halv tolv! Jag vet inte varför... fast inatt drömde jag att jag var en supervig spion och sånna saker, jag kunna springa fort, hoppa, göra volter. Haha... om jag kunna vara sån människa förövrigt! Då skulle jag fått A i gympa ska jag säga! Hehe..
 
Nu är första dagen inlaggd! Detta ska bli intressant om det funkar bra. Hoppas det!
 
Idag har jag nopg inget planerat! Jag ska äta glass i stora lass! Nej, men Victor fick en radiostyrd bil i julklapp, och varje gång han har kört ute i snön måste den torka typ i nått dygn.. Och då skulle man ha en tom glasslåda att göra något med.. så pappa köpte en glasslåda(normal stor) som vi ska äta upp så de kan använda den till bilen! GÖTTI! Det är nog vanlig vaniljglass... jag hade hoppats att det skulle vara chokladglass.. hehe.. men man ska väl inte klaga antar jag!
 
MMMM! SES! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0