Pappor glömmer...

Nej.. jag sa till pappa igår att jag ville he halstabletter. Då sa han " Jag tar det i morron när jag ska handla" Ok sa jag då. Nästa dag när han har varit och handlat så har han inte köpt något... Haha.. han glömmer bort sjuklingen och handlar allt annat mellan jord och himmel förrutom halstabletter! Så nu tänker jag tvinga iväg honom att köpa lite glass och halstabletter. Så jag har tills i morron. Jag blir nog hemma då med... Trrröööök! Men ja... på tal om glass. Alla i skolan fick nån glass idag. Den såg inge god ut.. men ja. Det är ju trots allt nobeldagen idag... Skolan ska väl försöka att bjuda till lite.. Fast det såg ut som de inte lyckades. Men aja.. det kan ju ha varit av något annat skäl, så jag ska inte säga nåt.. Men om det är någon i klassen som läser detta så säg gärna vad det var ni höll på med. Och jäklar! Det är 10:de December idag. Shit. Ja men.. nevermind.. Nu ska jag försöka sova.. jag kan inte sova på dagarna. Fast idag lyckades jag faktiskt sova i 1 och en halv timme! Mitt huvve höll på att explodera!! Som nu.. Haha.. Ses! <3 :)
 
 
Nice bild Tilda! PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0