Paranormal activity

Lite dött har det allt varit här på bloggen sista tiden... Men jag har inte vart hemma så mycket. När jag har vart hemma har jag varit sjuk... Vilket gör det svårt att blogga, men jag ska skärpa mig!

Nu så har jag precis vaknat! Har sovit hos Patricia. Vi har haft det mysigt och kollat på film. Paranormal activity.. Bra, dom är ju kända för att vara jätteläskiga, det handlar ju om människor som sätter upp kameror i huset när det börjar hända konstiga saker! Filmen är väl bra men... När man inte riktigt tror på andar och spöken så kan man tycka att det är ganska ... Konstigt... Men det är kul att kolla på hur/vad "andarna" är villiga och göra.. Vi såg tvåan igår.

På tal om igår!
Igår vaknade jag tio över elva.. Skönt att äntligen få sova ut riktigt! På Söndags morronen så mådde jag så illa så då gick jag upp halv åtta.. Och jag gick och lade mig den dagen ungefär halv tolv. Sen på julafton så vaknade jag tjugo över sex, jag var såååå hungrig så jag var tvungen att gå upp! Jag hade ju inte ätit någon under hela söndagen...

Planer:
Planerna för idag är att nu på morronen hos Paty får vi vänta och se... Inte riktigt bestämt än... Men till lunch så ska vi hem till mormor och äta. Det är vår lilla tradition! Mysigt värre! Våran familj och min lilla kusin ska vara där.. Eller ja... Kusinens föreldrar också såklart! Hehe.. Nu ska jag se om jag kan få lite liv i Patricia! Godmorgon förresten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0