Pepparkakor!

Idag följde jag med Tilda hem. Till hennes pappa då. Och Ida och Stina var också med. Vi träffade Ida som tänkt och sen när vi hade kommit hem så kom Stina. Vi åt mellis och ja, pratade. Men sen så nämde Stina nå jäkla bakplåtspapper eller vad et heter. Vi hade glömt att köpa bakplåtspapper! Vi skulle ha gjort det på vägen hem från skolan. Japp, så vi var tvungen att springa till Enen och köpa lite. Vi bakade och hade kul. Eller jag hade det i alla fall! Stora fina pepparkakshjärtan blev det. Fast min gick sönder... haha.. det händer alltid mig. Klart det var tråkigt men det gör mig inte så mycket. Tack för den roliga tiden tjejer!! Jag skulle ha lagt upp en bild via mobilbloggning, fast.. min mobil tillåter inte att jag lägger upp bilder. Så mina mobilbloggningar blir inte så roliga. Asså inlägg blir automatiskt bättre med bilder! Sååå.. ni får en annan bild! Puss och kram!! <3
 
Liten bild men ja... göttigott i allafall! <3 ;P
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var kul! :) ♥

2012-12-06 @ 19:57:42
URL: http://idawoxliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0