Roligt eller?

Lyckad eftermiddag/kväll misslyckad natt/morgon.
 
Jo som ni vet så sov jag hos min mormor igår. Det var jättemysigt! Det är det alltid. Vi åt klyftpotatis, kött, fetaostsås. Mumsigt! Vi åt lite chips och så på kvällen, med dipp! Japp, allt var som det skulle! Men sen på morgonen när jag vaknade hade mormor fått sprungit på toa flera gången under natten... Spytt en gång! Hon tål liksom inte vissa mjölkprodukter... Fetaostsåsen gjorde henne dålig.. men ja... shit happens.. typiskt. Innan jul och allt. Vara lite febrig på julafton gör mig inget, det gör inget att spy någon gång ibland heller, men att behöva ställa in julen för att vi har blivit sjuka... Usch nej... Vi ska klara att vara frisk. 
 
Idag ska jag handla julklappar! jag har nästen inte handlat något alls! Och idag så är ju hela Sverige  i Valbo.... Hälsa mig lycka till! SES! <3
Min fina lilla bästis! 

Kommentarer
Postat av: Tilda Åkesson

Åhhh.. Det är du som är MIN FINA BÄSTIS! Sådeså! ♥

2012-12-22 @ 10:15:46
URL: http://tildaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0