Rubriken?

Ni vet att jag har svårt för att komma på rubriker.. Men i alla fall. Jag hade tänkt att slänga in ett inlägg nu... Såhär på kvälls tid... Jag kom på en sak som inte gjorde mig så speciellt glad. Jag håller på att göra en sak på slöjden åt min mormor. Fast på Fredag åker ju våran familj till tomteland... och på fredagar är våran slöjd.. och det är sista slöjden för år 2012. Då hinner jag inte jag ta hem julklappen.. Jag vet inte om ni förstår vad jag menar men för att sammanställa allt. Jag är borta sista slöjden, har ingen julklapp till mormor = KÖRT! Fast det ska ju julhandlas till alla just nu.. Till, mamma,pappa, victor,wanna,wilgot, mormor, tilda, jasmijn, alec, patricia, lisa. Alla ska ju ha. Fast jag ger bara till dom som har funnits där för mig. Stöttat mig, gjort mig glad liksom. Jag skulle vilja ge till alla mina vänner, och hela släkten, fast jag är ju inte så rik...så. Jag har precis ätit lite av min kära choklad glass! MUMS. Pappa ska handla. Undrar om han handlar halstabletter... Nej, det är ett annat blogginlägg... Oh nu kom de! Ses ;)
Wilma bjuder....dadadada!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0