Sååå...

Ja, vad ska man göra idag då, jo jag ska till mormor. Vi ska bara ha det mysigt och klä julgranen och äta god mat! Sen ska jag sova hos henne! Det är våran lilla tradition. Men jag ska nog dit på eftermiddagen, får se vad jag gör fram tills dess! Jo kanske julbaka lite julgodis! 
 
Jag vaknade ganska tidigt för att ha varit uppe till halv 12, tjugo i 12 igår kväll. Anledningen till det är att jag höll på med designen... och skypa med Madde... Haha... hon hjälper mig med designen. Jag tänkte, som det snart är jul, så behöver jag en juldesign! Intesant? Lite jul på bloggen måste det vara också! SÅklart!
 
JO, Tilda! Om du läser detta! Jag tycker verkligen att du ska börja i stensätra du med! Du är duktig och så blire roligare för mig! Puss! Älskar dig, saknar dig! Vi måste va nån dag! <3
Haha! Bara en random bild som jag tyckte var gullig! Ses senare! :)
 

Kommentarer
Postat av: Tilda Åkesson

Åh älskling! Inte för att jag är duktig på fotboll... Men det skulle vara kul iaf! Klart att vi måste va nån dag, kanske åka slalom nu på jullovet? Saknar dig mer! ♥ ♥ ♥

Svar: Slalom är skitkul! Det borde vi! Och du! Du är duktig på fotboll! Älskar dig! <3
Wilma Svärdström

2012-12-21 @ 17:12:22
URL: http://tildaakesson.blogg.se/
Postat av: Tilda Åkesson

Duktig? Hahahah, den var kul ;) Ja, att åka slalom är jättekul! Speciellet med trevligt sällskap! ♥

2012-12-22 @ 10:21:49
URL: http://tildaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0