Sista UPDATE för ikväll!

 
Nu tänkte jag inte blogga om något speciellt! Jag tänkte bara låta min fantasier och tankar flöda! Haha... nej men, jag tänker skriva lite vad jag tänker på. Jag är nervös. Vet inte varför. Kanske det är för att det är dressyr i morron... jag vet inte. Jag har Wille och jag kan själva " banan" Anna dömer tror jag.. Vet inte. Jag är inte bara nervös, jag känner mig ganska trött. Jag sålde ju jultidningar, och då måste man ju såklart dela ut vad de har beställt och få betalt. Men jag är ganska lat. Jag orkar liksom inte åka till alla och dela ut dom. Jag vet att jag är lat... men jag känner liksom inte för det alls just nu! Och andra saken som tycker mig är att en av beställningarna har försvunnit.. :O Jag vet inte alls vart den är. Det var farmors och farfars.. Jag var säker på att jag packade dom i en påse på mitt rum med de andra, och nu är de bort... Haha.. kanske inte bästa försäljaren jag är då! hah..
 
Ikväll, LÖRDAG, så ska jag min mamma och pappa kolla på en liten film. Vet inte riktigt vilken. Antagligen Pirates Of The Carribean. Jag vet att jag tjatar om det mycket, men jag lånade ju två filmer om det.. så måste ju se dom också! Men det är bra! En bra familjefilm ändå! Det är liksom komiskt och lite action. Lite vad säger jag, MYCKET! Nej jag tycker de är mycket i alla fall! Så så ser min kväll ut.. intressant va?
 
Så i morron blire tagga tagga dressyr! Jag är skitanervös! Kära gud, Wille behöver väl inte krångla i morron? Snääälllaa! Amen...
 
Hah, godnatt!
Detta är min kusin, Linn! Vi skulle göra en föreställning för våra föräldrar.. Haha.. vi dansade i samma kläder och så. Ja, vi har ju samma mormor, hon köper ofta samma kläder till oss. Fast detta kortet togs för ett tag sen..! Haha..! :) ( Hon kommer från Skåne, så vi träffas inte så ofta, det var därför vi gjorde denna lilla dina föreställning.. Hah.! <3 :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0