Tävling mm.

Ja, i morron geller det! Det är min första typ riktigt tävling! KM. Det ska bli askul och jag ska hoppa Alec! Sån tur jag har... Fast han ska gå tre rundor på 80 cm tror jag.. Så han kommer vara jättetrött, för jag ska rida han sist. Eller om man säger så här, jag ska starta sist på han. Men bara han inte bryter ihop av utmattning så är det väl bra, antar jag.. Nej, han är stark det klarar han! Så i morron åker de vita ridbyxorna på och så bär det av till stallet tidigt i mon! Jag menar, lillplutten ska ju göras i ordning. Så så är det med det.
 
Jag han hem från tomteland i tid till ridningen! Grymt! Vi hörde ju lilla VM eller vad det heter. Liksom man byter hästar och så ska man försöka ha snabbast tid, fast jag antar att man kan köra med bara stil eller både och också.. Men vi körde med tid! Jag kan säga att det gick jättebra! Supernöjd. Jag kanske inte kom " etta " men är jättenöjd som sagt. Det kommer nog upp något mer om ridlektionen sen!
 
Och om tomteland. Jag har klickat några bilder och så som jag lovade, fast jag har inte tid att lägga upp dom nu. Jag måste ju sova ut till i mon! Men jag ska berätta mer om tomteland och hur det var där och så senare i ett kommande inlägg!
 
Som ni vet nu så funkar inte min dator riktigt, det går inte att lägga upp bilder. Men ja... det går inte på mobilen, inte på datorn, så nu återstår bara våran allmänna dator här hemma. Vilket betyder att den datorn kommer jag inte åt lika lätt. Vi är ju 6 stycken i familjen och så, det är ju inte bara jag som vill ha den :P Inga bilder idag heller! CP dator om man får säga vad man tycker. Nu ska jag sova. Ha en superduperfantastisk fredagkväll!
 
XOXO WILMA! NI FÅR NOG VÄNJA ER MED DEN HÄLSNINGEN I SLUTET... ELLER VAD MAN SKA SÄGA..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0