Tävling mm.

Tjena! Nu sitter jag i skolan och bloggar. Ibland har vi bästa läraren! BRITT. Vi fick vara inne på rasten för det var kallt. Så... Jag tänkte slänga in ett inlägg nu. Tiilda sitter bredvid och bloggar. Men som jag inte hade skrivit något inlägg i morse så... då passade detta bra. Jo! Roliga nyheter. TILDA vann en tävling om att bli veckans blogg. Eller nåt, Jag var med också men Tilda vann. GRATTIS TILDIS! Det är kul att du har blivit en såååå häääär duktig bloggare! Så stolt, haha... Nej, men jag som är en så duktig författare ska skynda mig att skriva lite på boken jag håller på med... Haha.. Nej men seriöst, jag håller på att skriva en bok som heter Chanterelle. Den är långt ifrån klar.. men jag försöker.! Nu ska jag skriva lite på den.. ses!
 
 
Klassrumsfotografering. Stolt fotograf här! 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda Åkesson

snyggisar! ♥

2012-12-03 @ 14:42:57
URL: http://tildaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0