Tja..

Det är alltid så svårt att hitta på rubriker.. Jag har svårt för det. Men ja, nu har jag kommit hem och ätit och nu sitter jag i soffan och kollar på julkalendern. " Onej min ökenråtta har rymt,Peggy, jag kan inte hitta henne någonstans. Vet du min pappa har en orm, den äter råttor levande" Haha.. som det gjorde det bättre. Fast jag kollar inte på julkalendern, sitter bara framför tv:n och bloggar. Men aja.. Wanna var jätteduktig. Hon har bara ridit lätt 1 gång förrut, och hon gör det jättebra. Stolt över henne. Men hon är lite rädd, men det går ju oftast bort efter ett tag. Hoppas jag... Nej men, ja. Nu ska jag duscha göra min jäkla läxa. Sen ska jag mysa framför tv:n eller datorn rättare sagt. Jag kollar på en serie. Eller ja, jag kollar bara på den för att min favorit skådespelare är med där. Nu ska jag sätta igång så det blir kväller snart. Eller så tidigt som möjligt! Puss och kram skummbanan! <3 
 
Vi får inte ens gå på toa riktigt i skolan mer. Det är nå problem med vattnet, och då skulle vi " spara " på vattnet. Så om vi skulle gå och kissa så fick vi inte spola, utan att om jag skulle gå och kissa till exempel så får jag inte spola, och så säger vi att Tilda ska gå och kissa efter mig, då måste hon göra sitt i mitt. Ofrächt jag vet... Många skolor fick vara lediga för att de inte hade nå vatten. men vi får inte ens gå på toa riktigt.! Varför får vi inte vara lediga om vi måste spara på vattnet och inte få gå på toa riktigt???!! Aja, Nattinatti! Sov så gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0