Trökig dag..

Ja, idag har inte varit min favorit dag precis.. Jag har haft såååå tråkigt! Fast jag har hunniot lämna lite kakor och packat jultidingar. Så nu slipper jag det i alla fall. Jag åkte till mormor nu klockan 4 tror jag. Runt. Och vi skulle kolla på ett program hon hade spelat in.. Och då funkade inte tv:n.. Usch, vi höll på i säkert en timme. Men sen tryckte jag igång den på någon knapp. Jag är helt säker på att jag tryckte på alla knappar på den där förbaskade dosan, men jag hade väl tur att den startade. Jag tror jag är lite bättre på datorer än tv apparater. Det har varit min dag. En tråkig dag. Men min bästa bästis Tilda har ändå försökt vara lite social med mig. Hon är i globen med Ida, Stina och Matilda tror jag. Det är ju den här häst grejen... Skulle gärna ha gått dit, eller åkt rättare sagt, men ja... Nej, men jag förstår om Tilda inte ville smsa med mig när hon är i globen. Det är ju inte alltid man är där. Shoppa, kolla på tävlingar! KUL! Hoppas ni hade det super..! <3 Godnatt. Det blir tidig kväller för mig idag. BYE!
 
Denna bild togs nog förra sommaren.. ÅÅÅH Sommar!! <3 <3

Kommentarer
Postat av: pilllllllllllllllllllllllllen

sluta babbla med mig morfar!

2012-12-03 @ 09:40:14
Postat av: Wilma

Du man kan tro du är ett fullo..

2012-12-03 @ 09:41:34
Postat av: pilllllllllllllllllllllllllen

jag är det
;) visste inte du det

Svar: mmm..
Wilma Svärdström

2012-12-03 @ 09:58:02
Postat av: HEEEEEEJ

HEEEEEEEEJ PÅ DIG!

2012-12-03 @ 09:59:53
URL: http://patriziab.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0