Alla har väl drömmar

Ridsporten är ju det jag vill hålla på med och bli bra på! Förebild är väl Rolf Göran Bengtsson, det ser så enkelt ut när han rider. Super fina hästar och allt! Mitt mål med ridningen just nu är väl att börja tävla, med Alec då! Jag gillar honom verkligen och jag älskar att sitta på hans rygg. Jag går ju grönt kort kurs som det heter nu för att få börja tävla. Det är typ som att utbilda sig. Fast först måste jag klara provet.. Jag är så dålig på att plugga. Fast oftast så lär jag mig fort! Ja om det inte handlar om matte så..
Och förresten så är det ett födelsedags tonåring som jag skulle vilja gratta! Ida Woxlin! Grattis! Ida har själv en grym blogg, http://idawoxliiin.blogg.se ! Checka den! Hon fyller ju år. Den händelsen händer ju bara en gång om året! Grattis igen Ida. Igentligen att somna som tolvåring och vakna upp som trettonåring! Man känner ju ingen skillnad fast man känner sig större!
Detta blev ett bonus inlägg till er.
 
Hope you guys enjoy!
Det är också Ida som har atgit bilderna jag har lagt ut! Tack för de med! <3

Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Tack WILMA! ♥

2012-11-07 @ 19:36:13
URL: http://idawoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0