Baby im in love! Ooh oh!

Nej, nu ska jag inte göra så ni tror något om mig. Nej men helt ärligt. Varför kan jag inte gilla vanliga killar. Jag gillar bara kändisar... Jag menar de kan man ju inte ens träffa. Eller om man har tur kanske man kan träffa honom, men men... Det är alltid kändisar! VARFÖR måste ni vara så snygga ibland..! Nej men ja, vad har jag gjort idag då?
Jag har varit i skolan. SÅKLART... Jag har inte gjort något särskilt faktiskt. Forever Alone.. Tråkigt liv jag har då. Fast i morron är det FREDAA! Japp, bästa dagen på veckan. För det första är det fredag. För det andra så är det musik i skolan. För det tredje.. Det är ridning! Det är häst byte i morron och jag vet inte vilken jag ska ha... Det för bli en överrasking! :) Vet inte om det blir någon mer update idag.. Vet inte om jag har tid. Nu ska jag göra pannkakssmet, och steka pannkakor till alla i familjen. Förrutom mamma och pappa. Nej, om vi säger så här, mina kära syskon! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0