Fredaaaa!

Igår kväll kom jag på en ny ide. Jag ska skriva morgondagens inlägg på kvällen innan den ska upp om ni fattar vad jag menar. Om jag gör det så kanske det blir längre och lite intressantare inlägg. Fast det är svårt att komma på något bra och läsvärt inlägg. Vill ni att jag ska ha en tävling? Vill ni veta mer om mig, eller nåt hiss/diss eller något. Ni bestämmer. 
Nu måste jag äta, fixa till mig och packa väskan. Ni får ta och ha en underbar FREDAG! Det har jag bestämt att jag ska ha. Det känns som jag behöver det. Inte för jag ha jobbat urmycket eller sovit dåligt, men jag behöver ha ledigt från skolan. Ibland på mornana när jag vaknar upp upp min varma, sköna och fridfulla dvala så tänker jag, varför la jag mig inte tidigare! Sen kvällen innan så tänker jag, ääh jag kan va vaken lite till för jag kan ju ändå inte somna så här tidigt. Nej men jag måste bli bättre på att gå och lägga mig tidigare! 
Aja Puss och Kram Skummbanan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0