Godnatt

Nu går jag snart och lägger mig efter en ganska jobbig dag. I morse började det med feber. Då låg jag mest och slappade! Sen kom mormor till oss, sen så hade jag ingen feber nå mer. Jag gick ju på bio fast jag hade lite yttepytte lite feber, och nu så har jag feber igen! Den här förkylningen kommer aldrig att gå över, känns det som... Fast man får ju allt hoppas! Jag vill till skolan, jag vill inte ligga efter i alla ämnen, jag vill spela fotboll, och såklart, träffa mina vänner!!! Jag kan ju inte det som jag inte kan tänka klart.. Ja hoppas verkligen jag kan gå till skolan i morron! :/ Ja godnatt i vilket fall. Och förresten, bion var faktiskt jättebra! 2 tips
1 Se den
2 SE DEN! Haha.. Sea u later aligator
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0