Godnatt.

Nu går jag och lägger mig efter en lång dag. Dagen har varit jobbig men ändå bra. Jobbig var den för vi jobbade typ bara med tråkiga ämnen i skolan idag. No, Engelska. Tänk att vi typ bara hade No och Engelska idag... Och bra... I mon är det Fredag!!! Det känns skönt. Då har vi slöjd och musik, inget av de är speciellt kul, men man får göra lite som man vill. Efter skolan skulle det ha varit ridning. Jag rider 2 gånger i veckan, en vanlig lektion på måndagen, och en hoppspecial på fredagar. Det är ingen hoppning i mon pga tävlingar. Synd.. Ska väl hinna med och köpa present åt Ida i mon också. Hon har ju lite PARTY på lördagen. Sova över och umgås. Det ser jag fram emot, det ska bli mysigt. God natt bloggen. Nu är jag en trött tjej som blir bländad av datorns ljusa ljus. Nu är det minsann godnatt, så GODNATT! <3
 
varför ser jag aldrig bra ut på kort, sanslöst... Jag menar kolla mitt ansikte, haha...
 

Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Hihi! ♥

2012-11-09 @ 15:17:54
URL: http://idawoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0