Hej Bloggen!

Detta är ju mitt första riktiga inlägg! Det känns skönt att äntligen komma igång och skriva. Lite fakta om mig kan ju vara intressant. Jag är tolv år och bor i Sandviken. Jag har en mamma och en pappa och två små lillebrorsor och en lillesyrra. Jag älskar att vara i stallet och rida. Jag rider i högbo. Jag känner mig hemma i stallet med alla hästarna. Jag har en absoluta favoritponny, det är Jasmijn. En liten och urgullig B- ponny! Jag kommer ihåg vårt första språng vi tog tillsammans för ungefär två år sedan. Jag har inte kunnat rida henne på ett bra tag nu för Jasmijn har inte mått så bra... Jag börjar växa ifrån henne nu också, det känns hemskt att veta att jag aldrig får sitta på hennes rygg igen, men tiden vi hade tillsammans var fantastisk! Jag tackar henne för det. Det finns en annan D- ponny som heter Munsboro Alec, fast jag kallar han bara för Alec. Han är en pigg och hoppglad ponny som jag egentligen har gillat under hela min tid jag har ridit på klubben men Jasmijn kom i mellan Alec och mig.
Jag gör annat en att bara vara i stallet! Mina andra intressen är dansa, sjunga och spela fotboll, men bandy är kul också! Sjunga har jag egentligen hållt på med hela livet, jag säger inte att jag var så duktig när jag var 4 och ett halft men jag gillade det då, och jag gillar det fortfarande. 
 
Jag slänger in en bild på mig så ni kan se what I looks like!
 
 
Det var lite fakta om mig. Om ni undrar något så får ni gärna kommentera det! Goodnight!

Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Lycka till med bloggen Wilma <3

2012-11-06 @ 21:36:48
URL: http://idawoxlin.blogg.se/
Postat av: Ida Woxlin

Du & Alec passar ! Tips vad du skriva o,: Skriv vad du vill att du och Alec ska uppnå och allt som har med dig o Alec att göra. Va som rör din framtid i ridningen o så :) <3

2012-11-06 @ 21:44:05
URL: http://idawoxlin.blogg.se/
Postat av: Tilda

Lycka till med bloggen! :) <3

2012-11-06 @ 22:16:42
URL: http://tildaakesson.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra jobbat

2012-11-07 @ 07:07:30
Postat av: lisa

Kul att du börjat blogga wilma!!:) lycka till<3<3

2012-11-07 @ 15:26:11
Postat av: Stina W

Lycka till :D

2012-11-07 @ 17:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0