Ja det blev nåt fel...

Ja det blev nå fel igår med inlägget... Men i alla fall! Jag håller på med ett litet projekt till bloggen. Jag skyndar mig så mycket jag kan men jag har läxor ja, princip hela skolan att tänka på först. Och såklart går skolan före bloggen. Idag så stog jag målvakt. det gick väl ganska bra. Jag behövde inte utsättas för känslan " Oooh jag måste ta den annars så sviker jag mitt lag " så många gånger. Bollen kom inte så mycket. 2 gånger bara, tog båda! Nöjd.. Haha, jag brukar liksom inte stå målvakt. Men det var kul...lite.
 
Japp nu ska jag göra läxan, prov till kursen, kanske baka så jag måste skynda mig lite. För grönt kort kursen är klockan 6 ikväll. Sitta still i 3 timmar har jag problem med. Jag blir så trött i slutet mot halv 9 eller vad det blir. Det är svårt att lyssna när man är trött!
 
BYE!!
 
Lite suddig bild, men det är jag och Tilda på en dansuppvisning! Vet inte riktigt hur längesen det var... :)

Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Vad för blogg projekt? ;)

2012-11-14 @ 21:16:30
URL: http://idawoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0