Kul..

Nu är jag  hemma i från skolan igen! Det är nå fel på mig just nu! Jag har varit dålig hela helgen, mått illa och haft feber.. Jag som trodde att jag skulle kunna gå till skolan idag! Men nej...
Det blir ingen ridning idag heller, tror jag. Jag älskar att rida! Det är det bästa jag vet. Jag hatar att vara sjuk så jag inte kan gå på ridningen! Usch. Jag måste försöka bli bättre NU! Ja vad ska jag skriva då.. Det är det här som mitt liv handlar om just nu. Vara sjuk. Så bloggen blir kanske inte så intressant! Men men...

Kommentarer
Postat av: Alva

Krya på dig!❤

Din blogg är verkligen bäst på alla sätt!
Dina bilder är superfina, dina inlägg är så bra skrivna!
Go girl! Du är grym!!

Skulle verkligen värma om du ville kika in på min blogg och kanske lämna en kommentar?:) men du behöver absolut inte, bara om du vill och har lust!:)

Fortsätt så!<3
Kram en av dina bloggläsare!

Svar: Tackar! <3
Wilma Svärdström

2012-11-19 @ 09:07:53
URL: http://alvacronehag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0