Onsdag

 
 
Japp i dag var de onsdag då. Mitt i veckan är vi nu! Skönt de med. Nu för tiden tycker jag det mesta är skönt. Det känns som jag säger att något är skönt i varje inlägg. Fast jag ska ju inte ljuga så... säger sanningen. Idag ska matteläxan in... Kul
 
Jag tänkte köra lite " 10 saker du kanske inte visste om mig " många bloggar jag läser skriver sånt. Så skriver väl det med!
 
1. Jag har skostorlek 37-38
2. Jag har nio födelsemärken på ryggen
3 Jag har 6 cm lång tumme
4 När jag lägger armarna i kors så lägger jag vänster arm överst
5 Min favorit färg är grön, lila och blå
6 Jag prenumenerar på tidningen Julia
7 Jag är en Sims nörd
8 Jag älskar smycken med ugglor på
9 Jag är inte så förtjust i Lady Gaga
10 Min högsta önskan är att bli skådespelare. Fast jag älskar ridsporten med!
 
Det var 10 lite konstiga men ändå fakta om mig!
Ses senare italienare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0