Movies!

Ja, idag har jag ju gått i skolan som vanligt! SÅKLART! Haha.. ja, men jag var med TILDA efter skolisen. Det var kul. Fast ja, vi gjorde kanske inte så mycket.. Kolla på tv och åt mellis. Sen så kollade vi på Ju On The Grudge. Ni som kanske inte vet vad Ju On The Grudge är, så är det ett spel som PEWDIEPIE spelar. Spelet är ju baserat på filmen/filmerna " The Grudge " Och det är en skräckfilm, ja för er som kanske inte visste det. Fast ja, The Grudge är ju faktiskt en populär skräckfilm. Och ja, jag tänkte ge lite tips på skräckfilmer som jag har sett. 10 olika filmer. Jag börjar med nr 10. . 
 
10. House of wax.
 
9. Orphan.
 
8. A nightmare on elm street.
 
7. Venom.
 
6. I always know what you did last summer.
 
5. I still know what you did last summer.
 
4. I know what you did last summer.
 
3. Insidious.
 
2. The women in black.
 
1. The grudge.
 
Ja, det var de bästa skräckfilmer jag har sett. Och jag rekomenderar alla! 
 
Och förresten, Maja har skaffat blogg. Klicka gärna in HÄR och checka hennes blogg! BYE! <3 :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0