Resultatet!

Ja, resultatet var bra engilt mig! Jag tyckte det gick jättebra i dag på hoppningen. En felfri runda och det gick lagom fort! Jag älskar Alec Palec! Puss poppo. Ja han var jätte duktig, det blev ett litet långhopp på banan, men inget farligt. Vad jag tycker är det bättre att hoppa ifrån lite längre ifrån en att komma helt inpå hindret. Jag menar, ibland hinner inte hästen lyfta riktigt och slår i bommen med framhovarna.. Ja, jag är sk*tnöjd!! <3 Puss på Alec!!
Jag fick en blålila rosett! Den var faktiskt fin. Den är lite speciell, den skiftar liksom färg. Ibland är den blå och ibland lila! Haha... Det känns som den är speciell i alla fall! Är glad över att jag fick just den. Ja Alec, 80 cm är ingen match för oss! <3

Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Ni var duktiga Wilma! <3

2012-11-24 @ 21:23:35
URL: http://idawoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0