Ridning!

Jag var på ridningen igår. Jag tog en ipren och bet ihop. Jag älskar ju att rida så... jag mådde bättre liksom då. Men efteråt så mådde jag inte så bra igen. Som idag mår jag värre en var jag har mått förrut ( den här gången ) Men jag kan blogga i alla fall.
Gårdagens ridpass

Jag är ganska nöjd. Jag hoppade Benny. En maxad D-ponny. JAG tycker han går som en storhäst. Men i alla fall. Det blev några stora språng ibland, men jag fick ihop han skapligt. Fast ja.. inte alla språng då. Vi hoppade på volt. I volten på ena sidan stod det en liten liten stutts och andra sidan ett klosshinder. Det blev ett jättesprång och då han han räta ut sig från ställningen och svängde åt fel håll. Jag åkte fram på halsen lite men, jag hade läget under kontroll. Vi hoppade en annan stutts med fyra hinder. För er som kanske inte vet vad en stutts är, så är det nåra hinder som står ganska nära varann. Hästen hinner inte riktigt landa innan den måste lyfta igen. Det är svårt att förklara, tycker jag... I stuttsen så hoppade vi utan stigbyglar och utan att hålla i oss. Det var inget problem med att hoppa själv stuttsen. Där var min balans okej. Fast sen när man skulle bryta av efter hindret. Vad jag tycker så har Benny en ganska skumpig trav. Men det gick också bra. Sen som avslut hoppade vi en liten bana.
 
Min pappa fyller år idag! Grattis PAPPA!! Jag älskar dig så mycket. Ha en underbar dag i det gråa vädret. Love UUU! <3 
 
Så nu måste jag fixa lite med presenten till pappa! Ses SNART! :)
 
Haha, där kom ju nästan dubbelhakan fram! Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0