Sjuklingen här!

 
Hej bloggen. Ja jag mår fortfarande inte topppen men jag ska på bio ikväll med bästa Tilda och hennes mamma! Mamma ska kanske med, farmor åkte in på sjukhus i dag... Inte kul. Men ja pappa åkte dit nu och han kanske inte hinner hem innan filmen börjar. Vi ska se Twilight Breaking Dawn Part 2.. Kanske inte världens bästa film men den är tillräckligt bra för att roa Wilma Svärdström. Och i för sig så har jag ju sett part 1, då måste man ju se part 2 också! Ja men vi får se om mamma ska med. Jag bryr mig ju mer om min gamla farmor som jag ÄLSKSAR mer än en film. Fast det kanske ni fattar ändå! ;)
Mormor har varit här på ett mini kalas. Hon var i stockholm igår så hon kom idag. Hon berättade att hon hade sätt Rihanna på hennes hotell. Det är inte alltid man bor på ett hotell som en av värladens populäraste kändis!! Grattis mormor... ;)
 
Japp denna fina mormor såg Rihanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0