Skola...

Asså om skolan hade varit lite roligare kanske man hade haft lite lust att gå dit. Idag i skolan spelade vi fotboll och vann alla matcher, igen. Fast de dåliga nyheterna är att my friend fick sin mobil pajad! Hela hennes skärm på Iphonen sprack. Jag tror det var någon som sköt en boll på den eller nåt. Så det var inte så kul för någon av oss. Jag menar tänk er att gå hem till mamma och pappa med sin tje ganske nya telefon och säga att skärmen har spruckit. Nu är jag hemma i alla fall och sitter och bloggar och äter mellis! Och jag ber så mycket om ursäkt för de korta inläggen på mornarna. Det har bara blivit ett hittills men jag hinner inte riktigt blogga på morgonen. Fast det blev ju speciellt tajt med tiden i morse som jag sov över. Jag ska göra mitt bästa och försöka blogga åtminstone två inlägg om dagen. Fast skolan går ju före. Det förstår nog ni som också bloggar att tiden inte riktigt finns hela tiden. Men jag lovar att jag ska göra mitt bästa. 
 
 
Lekte lite med pixlr igår. Bra sysselsättning kan jag säga!!...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0