Sorry!!

Jag är ledsen. Videoinlägget skulle vara uppe igår kväll, men det blev nå fel med överföringen... Jag ska försöka ladde upp det idag! 
Jag inte kunnat blogga som jag har varit hos Ida. Men nu gör jag det. 
Som sagt har jag varit hos Ida! Det var skojjigt, vi spela spel, åt god mat plus efterrätt, körde 3-kamp. Jag kom sist. Men sånt är livet! Nej det var jättemysigt. Vi var ute i mörkret på hennes gård. Vi körde dunken. Helt vanliga dunken. Ja fast det var två som räkna eller vad man säger. Det var en mysig kväll, tack IDA! Tja jag har inga planer för idag. Sova slappa lite kanske. Jag har faktiskt tänkt att ta en springrunda ikväll. Det känns som om jag måste ut lite. Nej nu måste jag jobba på med videon! BYE...
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Tack själv Wilma! ♥ Och fin bild.

2012-11-11 @ 18:48:54
URL: http://idawoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0