Tisdag!

Today it is Tisdag! Och jag är hemma... Fast det vet alla anledningen till nu.. Aja i dag tar jag mest igen mig efter de sjuka dar. Det kommer hållas lite olika aktiviteter i Högbo snart. Några som är tillängliga för mig är, KM (Klubbmästerskapet), blåbärshoppning, lingondressyr, hoppträning. Och sen var det nån julshow som jag inte har så mycket koll på, vet inte så mycket om den! Aja , jag har i vilket fall svårt att bestämma mig vad jag ska vara med på...
Jag ska nog vara med på blåbärshoppningen och KM. Sen lingondressyren vill jag vara med på. Men det blir så mycket pengar. Jag kan ju inte kräva pengar av mamma coh pappa nu heller, det är ju jul snart! Eller tja.. Lite av aktiviteterna är i  December. Och då är det jul snart!! Haha .. Jag måste tänka på detta lite.
En liten bild parad.
 
Jag fick en jättegullig komentar av Alva på mitt förra inlägg. Jag blir glad av dom! Tack Alva!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0