Tjena...

Tjena bloggen! Ja vad har man gjort idag då? Jo jag har ju såklart varit i skolan, sjungit, ramlat i trappan så Madde skratta ihjäl sig. Lite kul var det allt, det händer ju inte varje dag... Haha, vi hade vikarie på slöjden idag. Han hette Lasse. När Lasse höll på att hjälpa Philipe med hans pall så gick han i väg en liten stund och då frågade någon om hans hjälp, då sa han " Jag ska bara hjälpa tjejen med pallen klart!" Haha, tror vi skrattade i tio minuter åt det. Fast det är ju inte första gången någon kallade Philipe för tjej. En till rolig´historia om Philipe...
När Philipe var ute på bruket så var det en kille som försökte ragga upp han när Philipes mamma ropade på han " Philipe vi måste åka nu " Killen som hade flörtat med Philipe bara, VAA är du en kille.. Haha
 Philipe har ju långt och svart hår. Många har tagit fel. Det kanske kommer upp en bild på Philipe om jag har sen, jag menar så ni ser hur han ser ut! Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Patricia

haha det där med philipe idag skrattar jag fortfarande åt, men det om dedär på bruket fick jag höra va i vallhov och det var pappan som ropa men det lär ju ha hänt fler gånger! :)

2012-11-09 @ 16:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0