Tjo bloggen

 Idag mår jag toppen. Jag känner mig glad i hela kroppen fast jag vet att jag inte ska göra något speciellt! Jag ska bara ut och springa sen efter det passa Wilgot medans mamma och Wanna går på bio. För er som inte visste så har jag ju två brorsor. Victor och Wilgot. Jag har en syrra som heter Wanna. Ja, det är min dag. Imorgon är det ju skola också.. mm. Jättekul. Fast det är ridning! Det ska bli kul! Alltid! <3 Vet inte vilken poppo jag ska ha eftersom jag var sjuk förra gången. Hoppas jag har någon ganska kul i alla fall! Det är väl snart min tur att ha Nero igen.. Det är väl inget fel på han men jag tycker han är lite seg. Ja förrutom när han slog i huvudet när han vägrade på ett hinder när Stina satt på.. Haha.. det kommer jag aldrig glömma. Nero och hon rusade runt banan! Det såg så roligt ut. Jag har aldrig sett Nero sådär pigg i hela mitt liv! Bra gjort Stina! Checka gärna hennes fina och gulliga blogg HÄR! Have a good day! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0