Today it is Torsdag!

Torsdag... I mon är det fredag!! Wihoo! Jag har inga planer för idag heller. Skolan såklart men inget mer speciellt. Kanske va med en kompis om inte det så får jag vara forever alone. Haha nej skoja men, vet helt ärligt inte vad jag ska göra. Sitta vid datorn och spela SimCity Societies eller vad det heter... Jag köpte det igår. Har inte spelat det tidigare. Såå.. Jag måste ju testa! Så snart som möjligt så har jag lite gästbloggning och lägga upp, men vilka som gästbloggar, det får ni se. Ja nu måste jag skynda mig! Ha en underbar Torsdag! Bloggar när jag kan och får tid! Ses senare italienare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha.. blev nå fel med tidsinställningen! Då får ni ett inlägg en dag för tidigt!...

2012-11-14 @ 16:48:07
Postat av: Ida Woxlin

Det är Onsdag idag Wilmis! <3

2012-11-14 @ 21:17:11
URL: http://idawoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0