Vad ska det stå här?

Ja, jag har problem att hitta på bra rubriker, fast man tror att det inte ska vara det svåraste med att ha blogg. Det är det ju självklart inte men, ja, inte riktigt min grej detta. Vill ni att jag bloggar om något speciellt? Typ videobloggar eller frågestunder? Jag kan ju blogga om nästan allt, nästan! Ja...
I mon är det fredag förresten. Och ridningen.. Vet inte om jag kan gå på den. Det bror på om jag mår bättre i morron, asså om jag är hemma från skolan så kan jag ju inte gå på ridningen. Eller, det bror ju alldeles på hur jag mår. Fast japp. Hoppas ni haft en bra Torsdag!! Fast jag inte har mått toppen så har denna dan varit ganska okej ändå. Gick upp kände mig inte så trött men bara tom i skallen. En ganska god frukost och en lockande tanke från skolan. IDROTT! Jag älskar faktiskt att idrotta, springa, hoppa och studsa. Men ibland är det ju inte så lockande och veta att man kanske ska ut och springa några km, men idrott är ju i alla fall skolans höjdpunkt!
Wilma säger hejdå med ett körsbär på! ;)
 
Jul!! Snart så! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0